tarihinde yayınlandı

Satış ve Tanıtım Akademisi

  • Hastayı merkeze koyan müşteri odaklı tanıtım tekniklerinin kurum vizyon ve stratejik hedefleri ile hızlı ve etkin adaptasyonunu sağlayan “Satış ve Tanıtım 4.0” eğitimi
  • Temsilcinin her kritik temasında müşteriyi etkileme, ikna ve sunum becerilerini geliştirmeyi garantileyen, bol uygulamalı “Sunum ve Ötesi” eğitimi 
  • Dijital tanıtım araçlarından en etkili şekilde fayda sağlamak için “Dijital Tanıtım Modeli” eğitimi
  • Daha iyi satış yapabilmek için müşterinin davranışlarına kendi davranışlarını uyarlayarak farkı davranış stillerine esneyebilme becerisi kazandırmayı hedefleyen “4 Boyutlu Satış” eğitimi 
  • Müşteri ve kurumun ortak beklenti ve ihtiyaçlarını anlayarak, tarafların kazan-kazan temelli stratejik partnerlik kurmalarını hedefleyen “Müzakere Teknikleri” eğitimi
  • Pazarlanabilir bilgilerin, müşteri etki ağının ve irtibat matrisinin yardımı ile yüksek-yatırım-geri dönüşü sağlayacak çözümler geliştirip bölgesinin CEO’su gibi davranmayı öğreten “Entegre Müşteri Yönetimi” eğitimi
  • Kilit müşterilerin derinlemesine analizi, olası fırsatların keşfi ve sadeleştirilmesi, potansiyel fırsatların tabula rasa yöntemi ile sunulması, bağlayıcı bir aksiyon planı ile güçlü taahhütler oluşturulmayı hedefleyen “Kilit Müşteri Yönetimi” eğitimi
  • Bölge müdürlerinin kendini, takımını, ve işini geliştirmesini sağlayan üç adımda gerçekleştirilen eğitim ve koçluk programları
    • İşine Liderlik – Stratejik Çeviklik
    • Takımına Liderlik – Yüksek Performanslı takımlar
    • Kendine Liderlik – Enerji Katan Liderlik
  • İlaç sektörüne özel tasarlanmış, bölge müdürü adaylarının değerlendirilme merkezi olarak kullanılabilecek ve yeni başlamış bölge müdürlerinin iş yapışlarını geliştirecek “BM iş simülasyonu” eğitimi ve koçluğu